Médiaajánlat

Díjcsomagok (2 éves megrendelésre, évenkénti díjfizetéssel) ALAPNORMÁLEXTRAPRÉMIUM
(A megrendelő által írt cikkeken szerkesztői igazítás történhet!)(1)
Éves díj Ft+ÁFA/év29.000,-49.000,-99.000,-299.000,-
Megjelenések – Tartalomszolgáltatás
Szakmai és PR cikk és Akciók(2)(3Közölt cikk/év164korlátlan
Cégbemutató rovatalkalom/2 év1
Céginfó rovat (cégnév+logo)cég/rovat1
Online riport vagy kollégák bemutatásariport/ év vagy max. 3 kolléganemigenigenigen
Online “szerkesztői” hozzáférés (4) éves tagdíjnemnemnemigen
Tudástár (cég-márka-link nélkül!)Max.  bejegyzés /év244korlátlan
Grafikus banner – hirdetési felületek
728*90 pix fejbanner (5)Ft /hó(min. 3 hó)99.000,-
320*250 pixel banner(6)Ft /év/ oldal99.000,-
320*100 pixel banner (7)Ft /év/ oldal39.000,-
320*40 pixel banner (7)Ft /év/ oldal29.000,-
728*90 pixel banner  (8)Ft /év/ oldal69.000,-
Nyitóoldali felár +  (9)Ft /év/banner20.000,-
Kedvezmény hirdetésreFt /év/banner-9.000,--19.000,--39.000,--69.000,-
Külön munkadíjak
Banner tervezési díj (11) /banner9000      (igény esetén)
Képanyag átméretezési díj(12) /megjelenés4000  (szükség esetén)
Az árak Ft-ban értendőek, nem tartalmazzák az ÁFA-t! Fizetési határidő 15 nap de legkésőbb az első közlés vagy tervezési munka előtt!
(1) – a cikkek szöveges és képi részét a megrendelő küldi meg a szerkesztőségnek az igényelt technikai paraméterekkel!
(2) – cikk megjelenés értékes információt ad az olvasónak, a megjelentetőre vonatkozó szűk releváns információval, de nem a megjelentetőről szól
(3) – PR cikk alatt olyan megjelenést értünk, amiben a megjelentető lényegében szöveges-illetve képi anyagból álló fizetett reklámot helyez el cégével, tevékenységével kapcsolatosan.
(4) – a díjcsomag lehetővé teszi, hogy a megjelentető saját maga online felületen helyezze el a cikket, ami moderálás után kerül közlésre. A kiadó minden jogot fenntart a közlés megvonására, ha az etikai-, erkölcsi-, hitbéli-, politikai-, nemzetiségi-, vagy más egyéb megkülönböztetést alkalmaz, illetve büntetőjogi következményei lehetnek. A moderálás néhány napon belül elvégzésre kerül.
(5)  (6)  (7)  (8) – a lenti méretarányos minták alapján
(9) – fejbanner esetén nem kerül felszámításra
(10) – jelenleg fejlesztés alatt
(11) – kiadó általi banner készítés esetén, egyszerűbb animációval, az igényelt banner mérethez igazodó méretű képi(fotó, céglogó, betűtípus,stb.) anyag leadásával *.gif formátumban
(12) – ha nem teljesülnek a képi leadási feltételek, pl. a fotók mérete vagy felbontásuk eltérő a megadottnál
Szakmai és PR cikkek leadási technikai paraméterei Leadás formátuma   – Szöveges rész képek nélkül (*.doc, *.docx, *.txt  formátum)   – Képi anyag különállóan (*.jpeg, *.png formátum) Leadási méretek   – Szöveges rész – max. 700 szó(Word szószámlálás alapján)   – Kivonat – a cikk első mondata alapján automatikus   – Képi anyag – 1 kötelező főkép + max. 1 belső kép (mindkettő 765*496 pixel méretben 72 dpi felbontásban, max. 70 kbyte fájlméretben) – A cikkek áttördelésre kerülhetnek! – A cikkekben lévő linkek törlésre kerülhetnek! – A cikkek (x) jelzéssel jelennek meg, a képi anyagoknál forrásmegjelölés, szerző, vagy licenc hozzájárulás szükséges! – Banner leadás – (max. 70 kbyte, *.gif formátum, az igényelt pixelméretben,link megadással) – Bannerek, cikkek, képi anyagok tárolása a szolgáltató szerverén történik! – Beágyazott videók közlése lehetséges!

Szerkesztői beköszöntő

A Tejmagazin a Logimix csoport egyik legfontosabb webes felületen elérhető projektje.

Reményeik szerint nemcsak a tejipar iránt érdeklődő, vagy abban tevékenykedő, de szélesebb körben is népszerű tartalomszolgáltató portállá válik.A megcélzott látogatóközönségünk száma a napi többezres kategóriát kell jelentse majd rövid időn belül. A látogatói szokások átalakulása igényli a minőségi tartalomszolgáltatást, hogy mindig friss információhoz juthasson az olvasó.

A termékfejlesztés során már nemcsak azt kell figyelembe venni, hogy a felhasználók a Google és a Facebook használatával kezdik a napot, hanem azt is, hogy az első számú belépési eszköz az internetre már nem a számítógép, hanem a mobiltelefon. Az itt visszatérő látogatószám is azt igazolja, hogy a Tejmagazin megtalálja felhasználói számára az érdekes tartalmakat, és azt nekik tetsző formában kínálja.Ezért érdemes a Tejmagazin oldalára nap mint nap visszatérni!

Márka jelenlét

Website, mobil site, Facebook, Twitter

Pillérek

Hírek, Szolgáltatások (cégadatbázis, stb.), HR információk (joblista, intro,stb.), Tudástár (packnology), Virtual EXPO (teszt fázis alatt), Belépő kapuk (közösségi- és levelező), Partnerajánlatok (aktuális termék- és szolgáltatásajánlatok), aktív Facebook csoport, Webinar és egyéb tréningek

Célcsoportok

60 %< felsőfokú végzettség, 70 %< csomagolási szakember, fele-fele nemek, 80%< 18-49 korosztály, 70 % városlakó, 50 % döntéshozó

Termékelőnyök

relevancia, innováció, egyedülállóság, aktivitás, könnyű elérés

A Tejmagazin a tartalom és hírszerkesztés kiemelkedő hazai szereplőjévé kíván válni, ennek érdekében:

  • – állandóan nyomon követett és elemzett statisztikák segítségével pozícionáljuk a hirdetéseket
  • – egyedi natív hirdetési megoldásokat és viselkedés alapú targetálást is alkalmazunk
  • – a futtatott hirdetés interakciója a látogatókkal nagy, ezért a kampány során egyenletesen intenzív.

A releváns hirdetések elégedett látogatót és végül még elégedettebb ügyfelet eredményeznek. 21000

Látogató

320000

Oldalletöltés

200

Partner

1000

Követő